عطاری نسیم

عطاری آنلاین نسیم

عطاری نسیم

عطاری آنلاین نسیم

مزایای دستگاه وکیوم آقایان

انواع مختلفی از ناتوانی جنسی مانند اختلال نعوظ و آلت تناسلی مطرح می‌شود و معمولاً پزشکان از مزایای دستگاه وکیوم آقایان به عنوان یک راهکار درمانی برای آنها استفاده می‌کنند. در حقیقت اختلال نعوظ و کوچک بودن آلت تناسلی شایع‌ترین و نگران کننده ترین مشکل جنسی برای مردان هستند. این دو مشکل در ابتدا تأثیر خود را بر روند فعالیت جنسی مردان می‌گذارند و در بلندمدت اعتماد به نفس و روابط عاطفی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

 

مزایای دستگاه وکیوم آقایان را می‌توان به دو گروه روانشناختی و فیزیکال تقسیم بندی کرد. مزایای فیزیکی این دستگاه‌ها بیشتر شامل تأثیر در کیفیت رابطه جنسی و همچنین تغییر سایز آلت تناسلی هستند. این در حالی است که استفاده از این دستگاه در مردان می‌تواند روابط عاطفی و زندگی معمولی آنها را به شکل مثبت تحت تأثیر قرار دهد و اعتماد به نفس آنها را برگرداند. البته نحوه صحیح استفاده از دستگاه وکیوم آقایان در نتیجه نهایی کار تأثیر مستقیم دارد.

 

 به همین دلیل در این مطلب به معرفی ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان خواهیم پرداخت و نشان خواهیم داد که این دستگاه به چه شکلی می‌تواند اختلالات جنسی مردان و شرایط روحی زنان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

 

مزایای دستگاه وکیوم آقایان از دو جهت کاملاً متفاوت

قبل از اینکه به سراغ مزایای دستگاه وکیوم آقایان برویم، می‌توانیم این موضوع را از دو جهت کاملاً متفاوت بررسی کنیم. اگر روند مقالات قبلی ما را دنبال کرده باشید، دستگاه وکیوم مردانه هم به عنوان بهترین راهکار برای درمان اختلال نعوظ و هم به عنوان یک راهکار مناسب برای افزایش اندازه آلت تناسلی مطرح می‌شود.

 

درمان اختلال نعوظ: این یک واقعیت است که دستگاه‌های وکیوم بیشتر برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می‌شوند و طراحی اولیه آن‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است. این دستگاه‌ها با ایجاد وکیوم یا خلأ منجر به ایجاد یک فشار منفی در اطراف آلت تناسلی می‌شوند که به مرور زمان جریان خون به داخل آن را افزایش می‌دهند. افزایش فشار خون منجر به پر شدن بافت اسفنجی آلت تناسلی شده و به اصطلاح فرد به حالت نعوظ کامل می‌رسد.

افزایش اندازه آلت تناسلی: این مورد بیشتر به دلایل غیر مستقیم مطرح شده است و تاکنون چند مقاله برای تأیید آن منتشر شده است. این دانشمندان معتقدند که افزایش جریان خون تازه به داخل آلت تناسلی همانند سایر ارگان‌های بدن باعث رشد آن می‌شود. این افزایش اندازه هم در طول و هم در عرض آلت تناسلی دیده می‌شود. بزرگ شدن آلت تناسلی به اندازه یک تا ۳ سانتیمتر به دلیل استفاده مکرر و منظم چیزی است که در اکثر مقالات به آن اشاره شده است.

با وجود همه خوبی‌ها و بدی‌هایی که دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند داشته باشد، باید قبول کنیم که یکی از این مهم‌ترین راهکارهای درمان ناتوانی جنسی است. به همین دلیل می‌توانیم به ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان در ادامه اشاره کنیم.

 

برای افراد با محدوده سنی مختلف کاربرد دارد

این می‌توانید یکی از مزایای دستگاه وکیوم آقایان معرفی کرد که باعث اطمینان خاطر افراد مختلف می‌شود. اختلال نعوظ یک موضوع شایع است که حتی ممکن است برای افراد با سن کم رخ دهد. البته این اختلال در افراد جوان به صورت مقطعی است و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به شرایط استفاده از دستگاه و همچنین مکانیسم عملکرد آن، افراد در محدوده سنی مختلف امکان استفاده از این دستگاه را دارند.

 

نکته مهم: پزشکان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان را برای کسانی که سالم هستند توصیه نمی‌کنند، مگر برای افزایش اندازه آلت تناسلی.

موارد استفاده روغن خراطین

۱ – روغن خراطین برطرف کننده گودی زیر چشم

عوامل زیادی مثل بیماری ، کم خوابی، مصرف سیگار ، کم خونی و دیگر دلایل سبب گودی زیر چشم می شود. وقتی پوست به رگهای سیاه زیر چشم نزدیک می شود، به رنگ سیاه دیده می شود. این موضوع بر زیبایی انسان تاثیر گذار است ، کرمهای شیمیایی زیادی برای رفع گودی زیر چشم وجود دارد که به علت نازک بودن پوست زیر چشم در دراز مدت سبب آسیب به آن می شود.

روغن خراطین با خاصیت افزایش خون رسانی خود این مشکل را بطور کامل برطرف می کند اما شما باید حدود چند ماه از این روغن استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

Image result for ‫روغن خراطین‬‎

۲ – از بین بردن خطوط صورت با استفاده از روغن خراطین

با افزایش سن و تغییر حالت مدام چهره خطوطی بر روی پیشانی به وجود می آید که به اصطلاح به آن خط اخم می گویند.همچنین قرار گرفتن ساعات متوالی در زیر نور خورشید خطوطی را در اطراف چشم پدیدار می کند. این خطوط علاوه بر اینکه حس پیری را به انسان القا می کند ، زیبای صورت را کاهش می دهد. بسیاری از افراد برای رفع این مشکل به سراغ عمل های جراحی ، کشیدن پوست و بوتاکس می‌روند.

هزینه این عمل ها بسیار بالاست و اگر از بوتاکس تقلبی استفاده شود خسارات جبران ناپذیری را به پوست وارد می کند. روغن خراطین به دلیل کلاژن سازی و ترمیم پوست این مشکل را تا حد زیادی حل می کند به شرط اینکه از روغن خراطین اصل استفاده کنید همچنین صبوری به خرج دهید.

۳ – روغن خراطین افزایش دهنده دائمی قطر و سایز آلت تناسلی آقایان

از محبوب ترین ویژگی ها روغن خراطین حجم دهندگی بر روی بافت اسفنجی می باشد. خیلی از آقایان نگران طول و سایز آلت تناسلی خود هستند متخصصین می گویند برای داشتن یک رابطه جنسی طبیعی طول ۱۴ سانت کافی است. اما خیلی از افراد تمایل دارند این مقدار را به ۱۹ الی ۲۰ سانت افزایش دهند. بسیاری از این افراد یا از دستگاه بزرگ کننده آلت مثل لارجر باکس استفاده می کنند و یا به درمان های شیمیایی مثل ژل های بزرگ کننده آلت روی می آورند.

درست است که این درمان های شیمیایی و پزشکی به سرعت تاثیر گذار هستند اما در دراز مدت ممکن است سلامت جنسی فرد را به خطر بیندازد. بهترین جایگزین این درمان ها را ابن سینا در قرن پنجم به مردم دنیا پیشنهاد کرد و این درمان چیزی نبود جز استفاده از روغن خراطین. شاید چند سالی است که اسم روغن خراطین را برای درمان کوچکی آلت تناسلی شنیده باشید. اما استفاده از این روغن در ایران سابقه تاریخی دارد.

۴ – بزرگ کردن باسن و سینه خانم ها به وسیله روغن خراطین

کوچک بودن باسن و سینه از مواردی است که اعتماد به نفس خانم ها را کاهش می دهد. مشکل دیگری بانوان با اندام خود دارند افتادگی ، بد فرم بودن و شل بودن سینه و باسن است. روغن خراطین اصل نه تنها سبب حجم و بزرگ شدن سینه و باسن خانم ها می شود بلکه خاصیت سفت کنندگی و فرم دهندگی را دارا می باشد. کافیست چند قطره از روغن خراطین را در محل مورد نظر ریخته مدت چند دقیقه طوری ماساژ دهید که روغن به طور کامل جذب شود.


روغن خراطین و خواص آن چیست؟

روغن خراطین به انگلیسی ( worm oil ) با روغن گیری از یک نوع کرم خاکی به نام ایزینیافتیدا (Eisenia fetida) به دست می آید . از کود این کرم برای مصارف کشاورزی استفاده می کنند و به عنوان بهترین کود ارگانیک جهان شناخته می شود . روغن این کرم هم خواص بی نظیری دارد . روغن خراطین یک روغن حجم دهنده است . برای افزایش حجم سینه ، گونه ، لب ، باسن ،  بزرگ کردن آلت تناسلی  و … استفاده می شود . از دیگر موارد استفاده این روغن  ، سفت کردن سینه ها و کمک به رفع چین و چروک پوست است .

خاصیت خودترمیمی

کرم خاکی اگر از وسط نصف شود می تواند اندام  از دست رفته خود را بازسازی کند . با کشف این خاصیت ، امروزه از ماده موثره آن در کرم های ترمیم کننده پوست و جوان کننده هم استفاده می کنند.

پماد بهتر است یا روغن ؟

در پمادها موادی استفاده می کنند که جذب ماده موثر بیشتر شود . اما میزان ماده موثری که در پماد استفاده می کنند معمولا کم تر از ۵ درصد است . و در مورد روغن خراطین که جذب سطحی خوبی دارد . مصرف روغن آن بهتر است.


 Related image ادامه مطلب ...

خواص آرگان

استفاده از پرس سرد از میوه درخت آرگان مراکشی (Argania spinosa) بدست می آید که بسیار مغذی است. درون آن دانه ای است که روغن آرگان از آن تولید می شود. برای قرن ها، که قدمت آن حداقل به ۶۰۰ سال قبل از میلاد می رسد، اهالی فنیقه از این روغن برای درمان و افزایش زیبایی استفاده میکردند.

بومیان جنگل آرگان مراکش، دانه ها را برای استخراج روغن گرانبهای آن می فشردند و به عنوان یک مکمل غذایی برای بهبود زخم، و تغذیه پوست و مو استفاده می کردند. آن چیزی که این روغن را سودمند می سازد، این است که غنی از ویتامین های A، C و E و همچنین آنتی اکسیدان ها، لینولئیک اسید و اسیدهای چرب امگا ۶ است. هنگامی که به صورت خارجی استعمال شود، می تواند به افزایش تولید سلول کمک کند، که منجر به پوست و موی سالم تر می شود. به همین دلیل است که شما ممکن است متوجه آن شده یاشید که در میان لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات زیبایی با کیفیت، روغن آرگان اغلب گنجانده شده است.

Related image


روغن آرگان می تواند در هر دو لوازم آرایشی و آشپزی برای بهبود همه چیز از ظاهر پوست تا سلامت قلب استفاده شود.

۱- درمان آکنه

تری ترپنوئیدها به طور طبیعی در روغن آرگان یافت می شوند و مزایای سلامتی شگفت انگیزی برای پوست ارائه می کنند، از جمله درمان آکنه ملایم و بهبود زخم های مرتبط با آکنه. همچنین در مطالعات اثبات شده که موجب کاهش سطح چربی پوست در افراد دارای پوست چرب، کاهش چربی و بهبود ظاهر کلی می شود.

همان طور که روغن آرگان حاوی مقدار بالایی لینولئیک اسید است، به کاهش التهاب ناشی از آکنه کمک می کند و به درمان سلول های پوستی آسیب دیده کمک می کند. اگر از آکنه رنج می برید، می توانید از آن به عنوان بخشی از دستورالعمل استفاده از تونر استفاده کنید. این روغن کمک می کند تا به پوست شما درخشش دهد و با جوش ها مبارزه کند. ساده است، در یک لیوان آب جوش یک کیسه چای سبز بیاندازید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند. کیسه چای را بردارید و اجازه دهید تا به دمای اتاق برسد. ۲ تا ۴ قطره روغن آرگان و یک قطره روغن درخت چای به آن اضافه کنید. از آن برای بعد از پاکسازی و قبل از مرطوب سازی استفاده می کنید.

برای ناحیه های سرسخت، چند قطره روغن آرگان را روی کف دست خود بریزید و به آرامی آن را روی پوست بمالید.

خواص روغن خراطین


آیا میدانید خواص روغن خراطین چیست ؟

افزایش دهنده ی سایز و بزرگ کننده حجم برای الت تناسلی اقایان
بزرگ کننده حجم لب و گونه
از بین برنده ی خط خنده و چین و چروک
مناسب برای بدنسازان برای حجم دادن به عضلات
فرم دهنده و حجم دهنده ی عالی و فوق العاده برای سینه ی خانم ها
رویش مجدد مو به کمک خراطین
صاف کننده ی خطوط روی صورت
پر کننده ی گودی زیر چشم
کمک به افزایش گردش خون و باز شدن عروق خونی بدن
کمک به افزایش آب رسانی پوست
از بین برنده خطوط پنجه کلاغی

موارد بالا تنها چند مورد از خواص روغن خراطین است.

Image result for ‫روغن خراطین چیست‬‎


با توجه به مطالب بالا و دانستن خواص خراطین می توانیم جواب سوال روغن خراطین چیست را با اطمینان و دانش عالی جواب دهیم.

تشخیص اصل بودن خراطین از نوع تقلبی آن :
دقت به نوع خراطین اهمیت ویژه ای دارد.

استفاده از روغن خراطین تقلبی و غیر استاندارد اثرات سوء و بدی می تواند به جای بگذارد.

اینکه روغن خراطین چیست و نوع اصل ان چگونه باید باشد اهمیت بالایی دارد.

خراطین اصل باید رنگ تیره و غلظت بالایی داشته باشد و از روغن های بستر ساز مانند کنجد برای افزایش حجم دادن به آن استفاده نشده باشد.